O firmie
Początek historii firmy Omtech datuje się na rok 2002, gdy w Warszawie została powołana spółka. Firma przez lata była obecna na rynku szeroko rozumianych zabezpieczeń elektronicznych między innymi poprzez autorski system monitorowania flot „Viewpoint”, wykorzystujący technologie GPS i GPRS.
W roku 2012 firma została częścią grupy kapitałowej NSS, w ramach której kontynuuje swoją działalność. Firma Omtech posiada Dział Oprogramowania, Dział Badań i Rozwoju oraz Dział Konstrukcyjny. Główne kierunki prac w firmie są opisane poniżej:
- Projektowanie systemów alarmowych, w skład których wchodzą centrale oraz gama nadajników
- Projektowanie i rozwój lokalizatorów GPS
- Tworzenie i rozwijanie oprogramowania do szeroko rozumianego zarządzania flotami pojazdów
- Tworzenie i rozwijania oprogramowania integrującego i zarządzającego CCTV na potrzeby marki BCS
Firma Omtech zatrudnia obecnie około 40 pracowników posiadając dwa biura – jedno w Warszawie i drugie w Siedlcach.
System Monitorowania Flot – SMF
SMF to kompleksowe narzędzie w postaci nowoczesnej aplikacji, służącej do monitorowania i zarządzania flotą pojazdów jak również pracownikami mobilnymi.
SMF to kompleksowe narzędzie w postaci nowoczesnej aplikacji, służącej do monitorowania i zarządzania flotą pojazdów jak również pracownikami mobilnymi.
Dzięki SMF masz pełną kontrolę nad swoimi zasobami w czasie rzeczywistym. Nasza aplikacja pozwala na bieżąco śledzić położenie pojazdów, zapewniając dostęp do wszystkich niezbędnych informacji dotyczących eksploatacji pojazdów i maszyn.
Miej dostęp do wszystkiego, co istotne w prosty sposób. Najlepszej klasy lokalizatory GPS zintegrowane z autorskim systemem SMF bezbłędnie przesyłają dane geolokalizacyjne do e-TOLL.
Dzięki temu możesz kompleksowo zarządzać flotą korzystając wyłącznie z jednej aplikacji.
Monitoring pojazdów z SMF
Odkryj rozwiązanie, które przyniesie realne oszczędnościi ułatwi Twoją pracę
managerom floty i pracownikom mobilnym.
Przyjazny Interfejs
Szczególny nacisk podczas tworzenia SMF został położony na intuicyjność, oraz przyjazny interfejs, który pozwala użytkownikowi od pierwszej chwili po zalogowaniu przy pomocy interaktywnej instrukcji w łatwy sposób i bez czasochłonnych szkoleń rozpocząć użytkowanie.
Kompatybilność z tachografami najnowszej generacji
Oprócz łatwości użytkowania system charakteryzuje się bardzo nowoczesnymi i profesjonalnymi
rozwiązaniami, które pozwalają monitorować flotę pojazdów i w przyjazny sposób wspomagać procesem jej zarządzania.
Zaawansowane rapoty
Smf oferuje szeroką gamę raportów, które można dostosować do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika systemu.
Oszczędności
- Eco driving i Safety driving – analiza stylu jazdy kierowców – SMF to narzędzie do poprawy ekonomiki jazdy
- Dane z magistrali CAN-BUS – monitorowanie przebiegu, zużycia paliwa, poziomu paliwa, obrotów silnika. Możliwość analizy zdarzeń tankowania. Ta funkcja pozwala na eliminowanie nadużyć w pojazdach służbowych oraz zredukować koszty paliwa i eksploatacji floty.
- Rozróżnienie kilometrów prywatnych i służbowych
Analiza Danych
- Lokalizacja – aktualne i precyzyjne pozycje wszystkich pojazdów we flocie.
- Historia tras – dzięki SMF przeanalizujesz każdą odbytą trasę
- E-Toll – system poboru opłat elektronicznych – integracja z E-toll i Sent Geo.
- Rozbudowany system raportowy – SMF oferuje szeroką gamę raportów, które można dostosować do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika systemu.
- Stały dostęp do kluczowych informacji o flocie i jej ekspoatacji
- Archiwizacja danych nawet do 36 miesięcy wstecz
Bezpieczeństwo
- Zdalny odczyt inteligentnego Tachografu 2 Generacji, niezastąpione narzędzie do zarządzania czasem pracy kierowców – zdalne, automatyczne pobieranie danych.
- Kompatybilność z tachografami najnowszej generacji
- Identyfikacja i autoryzacja kierowców
- Weryfikacja czasu pracy kierowców
- Zabezpieczenia antykradzieżowe
- Tryb wartownika
- Geostrefy
- Zaawanasowane alerty
- Odcięcie zapłonu
- Przypomnienie serwisowe
Automazycja i Integracje
- Dostępność API w celu integracji z systemami klienta
- Panel dyspozytorski pozwalający na definiowanie i obsługę zdarzeń
- Automatyczna obsługa zdarzeń: SMS i Email
- Możliwość definiowania reguł składających się z wielu warunków (np. pobyt w strefie z niepracującym agregatem dłuższy niż 30 minut)
- Zautomatyzowany proces pobierania plików DDD
- Integracja z platformą TachoSpeed
- Integracja z giełdami transportowymi
- Możliwość integracji z innymi platformami
- Statusy
Specjalistyczne
- Akumulator awaryjnie podtrzymujący pracę lokalizatora
- Wsparcie dla nietypowych urządzeń w pojazdach specjalistycznych, np. przystawki mocy, webasto, pługi, czujniki posypu, itp.