Menu

O firmie

Początek historii firmy Omtech datuje się na rok 2002, gdy w Warszawie została powołana spółka. Firma przez lata była obecna na rynku szeroko rozumianych zabezpieczeń elektronicznych między innymi poprzez autorski system monitorowania flot „Viewpoint”, wykorzystujący technologie GPS i GPRS.

W roku 2012 firma została częścią grupy kapitałowej NSS, w ramach której kontynuuje swoją działalność. Firma Omtech posiada Dział Oprogramowania, Dział Badań i Rozwoju oraz Dział Konstrukcyjny. Główne kierunki prac w firmie są opisane poniżej:

  • Projektowanie systemów alarmowych, w skład których wchodzą centrale oraz gama nadajników
  • Projektowanie i rozwój lokalizatorów GPS
  • Tworzenie i rozwijanie oprogramowania do szeroko rozumianego zarządzania flotami pojazdów
  • Tworzenie i rozwijania oprogramowania integrującego i zarządzającego CCTV na potrzeby marki BCS

Firma Omtech zatrudnia obecnie około 40 pracowników posiadając dwa biura – jedno w Warszawie i drugie w Siedlcach.

System Monitorowania Flot – SMF

SMF to kompleksowe narzędzie w postaci nowoczesnej aplikacji, służącej do monitorowania i zarządzania flotą pojazdów jak również pracownikami mobilnymi.

SMF to kompleksowe narzędzie w postaci nowoczesnej aplikacji, służącej do monitorowania i zarządzania flotą pojazdów jak również pracownikami mobilnymi.

Dzięki SMF masz pełną kontrolę nad swoimi zasobami w czasie rzeczywistym. Nasza aplikacja pozwala na bieżąco śledzić położenie pojazdów, zapewniając dostęp do wszystkich niezbędnych informacji dotyczących eksploatacji pojazdów i maszyn.

Miej dostęp do wszystkiego, co istotne w prosty sposób. Najlepszej klasy lokalizatory GPS  zintegrowane z autorskim systemem SMF bezbłędnie przesyłają dane geolokalizacyjne do e-TOLL. 

Dzięki temu możesz kompleksowo zarządzać flotą korzystając wyłącznie z jednej aplikacji.

 

Monitoring pojazdów z SMF

 

Odkryj rozwiązanie, które przyniesie realne oszczędnościi ułatwi Twoją pracę

managerom floty i pracownikom mobilnym.

Przyjazny Interfejs

Szczególny nacisk podczas tworzenia SMF został położony na intuicyjność, oraz przyjazny interfejs, który pozwala użytkownikowi od pierwszej chwili po zalogowaniu przy pomocy interaktywnej instrukcji w łatwy sposób i bez czasochłonnych szkoleń rozpocząć użytkowanie.

Kompatybilność z tachografami najnowszej generacji

Oprócz łatwości użytkowania system charakteryzuje się bardzo nowoczesnymi i profesjonalnymi
rozwiązaniami, które pozwalają monitorować flotę pojazdów i w przyjazny sposób wspomagać procesem jej zarządzania.

Zaawansowane rapoty

Smf oferuje szeroką gamę raportów, które można dostosować do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika systemu.

Oszczędności

  • Eco driving i Safety driving – analiza stylu jazdy kierowców – SMF to narzędzie do poprawy ekonomiki jazdy
  • Dane z magistrali CAN-BUS – monitorowanie przebiegu, zużycia paliwa, poziomu paliwa, obrotów silnika. Możliwość analizy zdarzeń tankowania. Ta funkcja pozwala na eliminowanie nadużyć w pojazdach służbowych oraz zredukować koszty paliwa i eksploatacji floty.
  • Rozróżnienie kilometrów prywatnych i służbowych

Analiza Danych

  • Lokalizacja – aktualne i precyzyjne pozycje wszystkich pojazdów we flocie.
  • Historia tras – dzięki SMF przeanalizujesz każdą odbytą trasę
  • E-Toll – system poboru opłat elektronicznych – integracja z E-toll i Sent Geo.
  • Rozbudowany system raportowy – SMF oferuje szeroką gamę raportów, które można dostosować do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika systemu.
  • Stały dostęp do kluczowych informacji o flocie i jej ekspoatacji
  • Archiwizacja danych nawet do 36 miesięcy wstecz

Bezpieczeństwo

  • Zdalny odczyt inteligentnego Tachografu 2 Generacji, niezastąpione narzędzie do zarządzania czasem pracy kierowców – zdalne, automatyczne pobieranie danych.
  • Kompatybilność z tachografami najnowszej generacji
  • Identyfikacja i autoryzacja kierowców
  • Weryfikacja czasu pracy kierowców
  • Zabezpieczenia antykradzieżowe
  • Tryb wartownika
  • Geostrefy
  • Zaawanasowane alerty
  • Odcięcie zapłonu
  • Przypomnienie serwisowe

Automazycja i Integracje

  • Dostępność API w celu integracji z systemami klienta
  • Panel dyspozytorski pozwalający na definiowanie i obsługę zdarzeń
  • Automatyczna obsługa zdarzeń: SMS i Email
  • Możliwość definiowania reguł składających się z wielu warunków (np. pobyt w strefie z niepracującym agregatem dłuższy niż 30 minut)
  • Zautomatyzowany proces pobierania plików DDD
  • Integracja z platformą TachoSpeed
  • Integracja z giełdami transportowymi
  • Możliwość integracji z innymi platformami
  • Statusy

Specjalistyczne

  • Akumulator awaryjnie podtrzymujący pracę lokalizatora
  • Wsparcie dla nietypowych urządzeń w pojazdach specjalistycznych, np. przystawki mocy, webasto, pługi, czujniki posypu, itp.

projekt
urządzenie
software